+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت

همه ما به خوبی می دانیم که تی نخی یکی از ابزارهای اصلی نظافت شرکت های بزرگ و کوچک است. از گذشته تا امروز طی نخی ابزار اصلی نظافت سطوح مختلف است. تی نخی یا مویی در مدل های متفاوتی وجود دارد. این تی ها در تمامی مدل های خود از نخ های ضخیمی تشکیل شده که به میله فلزی متصل هستند. از بین تمامی مدل های تی، تی نخی به دلیل قدرتمند بودن برای تمیز کردن تمامی سطوح، گزینه بسیاری مناسبی برای نظافت شرکت و منزل است. این تی علاوه برای سطوح پرتماس، گوشه و کناره های خانه را به خوبی تمیز و نظافت می کند. در این مقاله قصد داریم در مورد معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت صحبت کنیم.

تی نخی مناسب نظافت چه سطوحی است؟

از تی نخی غیر از شرکت می توانید برای نظافت جاهایی مانند کف مغازه، فروشگاه، توالت و دیگر مکان های عمومی استفاده کنید. یکی از معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت نحوه نگهداری و تمیز کردن آن است. پاکسازی تی نخی وقت بسیار زیادی را از شما میگیرد. البته ناگفته نماند که این مدل قیمت پایینی دارد. به همین دلیل این تی مناسب ترین طی نظافتی شرکت است. با استافده از تی نخی میتوانید سطوح مختلف زیر را نظافت کنید:

  • کفپوش سنگی
  • کفپوش سرامیکی
  • شیشه های اتاق

 انواع تی برای نظافت شرکت

 پاکیزگی و تمیزی شرکت تاثیر بسیار زیادی در روحیه و حال کارکنان و پرسنل دارد. تمیزی محل کار باعث افزایش آرامش و تمرکز تمامی کارکنان نیز می شود. بطور کلی تمیزی فضای شرکت تاثیر مستقیم بر روح و روان افراد دارد. به همین دلیل شستشو و نظافت شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نظافت شرکت به مهارت خودش نیاز دارد و بهتر است بدانید نظافت هر مکان به تخصص مختص به خودش نیاز دارد. برای شستشوی شرکت علاوه بر تی نخی میتوانید برای برخی قسمت ها از تی مسطح، تی پارچه ای، تی زمین شوی و تی های بخار استفاده کنید. در ادامه این مقاله در مورد معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت صحبت خواهیم کرد.

تی سطلی

طی زمین شوی

 3 نکته برای نظافت شرکت

با توجه به اینکه اکثر شرکت های بزرگ دارای ارباب رجوع بسیار و تعداد بالای پرسنل هستند. عدم رعایت اصول بهداشتی در شرکت باعث بوجود آمدن اتفاق های ناخوشایند یا انتقال بیماری می شود. شرکت برای پرسنل حکم خانه دوم را دارد و وقت بسیاری از خود را در محیط شرکت مگذرانند و یا در اتاق های شرکت ناهار و خوراکی میل می کنند به همین علت نظافت و شستشو شوی شرکت اهمیت بسیاری دارند.

رعایت نکردن نظافت علاوه برای از بین بردن وجهه شرکت، احتمال انتقال و تکثیر ویروس و بیماری و رشد حشرات را افزایش می دهد. در ادامه به مرور ترفندهایی می پردازیم که باعث می شود معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت کمتر شوند:

  1. از دیگران کمک بگیرید
    برای تمیزی هرچه بیشتر و بهتر محیط کار و شرکت بهتر است از شرکت های نظافتی کمک بگیرید. بهتر است در قدم اول برای تمامی وسیال را از روی میز بردارید و آماده نظافت باشید. از خودکار و کیبورد گرفته تا عکس های روی میز.
  2. ترتیب شستشو و نظافت
    ابتدا بهتر است نقاطی که در ارتفاع بلندتر قرار دارند را تمیز کنید. این ترتیب باعث می شود گرفتار دوباره کاری نشوید. همچنین می توانید از انواع تی نظافتی برای نظافت دیوارهای بلند استفاده کنید. همچنین رعایت ترتیب شستشو کمک میکند که گرفتار معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت نشوید.
  3. نظافت تلفن و لوازم الکترونیکی
    برای نظافت لوازم الکترونیکی مثل کامپیوتر از دستمال مایکروفایبر نیمه مرطوب و محلول  آب و صابون کمک بگیرید. بسیاری از ویروس ها و باکتری های از روی سطوح تلفن انتقال پیدا می کند. بدلیل پرتماس بودن تلفن به احتمال زیاد حاوی میکروب های مختلفی است.
    ضدعفونی کردن این وسایل پر تماس در کاهش معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت تاثیر زیادی دارد . می توانید با نگرانی کمتر و زمان بیشتر به نظافت دیگر سطوح با استفاده از تی نخی بپردازید.

پاکسازی سطوح شرکتنظافت تلفن و کیبورد

آشنایی با معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت

در این قسمت به معرفی معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت می پردازیم.

  • یکی از بهترین ابزارهای برای پاکسازی مایعات از روی زمین تی نخی می باشد. اما از این بر روی سطوح سیمانی و سنگی می توان بصورت موثر استفاده کرد
  • یکی از مشکلات طی های نخی شست و شوی آنهاست. تی نخی بعد از هر بار نظافت نیازمند زمان بسیاری برای خشک شدن و ضدعفونی شدن است.
  • تی های نخی که سری ثابتی دارند اگر به خوبی پاکسازی نشوند ممکن است باعث انتقال جرم و ویروس به دیگر مکان ها شوند.
  • بر خلاف تصور بسیاری از افراد استفاده از آب داغ نه تنها در ضدعفونی سری تی تاثیر مثبت ندارد بلکه باعث رشد و تکثیر ویروس و باکتری می شود.
  • تهیه و خرید تی نخی در برخی شرکت ها توجیه اقتصادی خوبی ندارند.

    شستشوی شرکت

    تمیز کردن شرکت

از تی نخی برای شرکت استفاده کنیم یا خیر؟

بطور کلی معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت بیشتر از مزایا و نکات مثبت آن است. برای نظافت شرکت بهتر است از ابزار دیگری استفاده کنید. می توانید تی میکروفایبری جایگزین تی نخی کنید.میکروفایبری یک گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای برای جایگزینی تی نخی است. سری این مدل تی های به راحتی تعویض می شوند و دیگر دغدغه کثیفی سری و رشد باکتری در آنها را ندارید. این ویژگی باعث می شود در زمان کوتاه تری بتوانید پروسه نظافت را به پایان برسانید. نکته مثبت دیگر این مدل تی داشتن تنوع بسیار زیاد است. به این ترتیب می توانید تی را در رنگ های مختلف خریداری کنید و هر رنگ را اختصاص به نظافت یک مکان خاص دهید. با استفاده از تی های رنگارنگ از ورود و نفوذ آلاینده یک مکان به مکان دیگر جلوگیری می کنید.

تی نخی

طی نخی

سخن آخر

در این مقاله در مورد معضلات استفاده از تی نخی در نظافت شرکت صحبت کردیم. در پایان متوجه شدیم که تی نخی انتخاب بسیار خوبی برای نظافت شرکت نیست و دارای معایب بسیاری میباشد. اگر قصد دارید برای شرکت خود تی مناسب خریداری کنید می توانید برای گرفتن مشاوره و نهایی کردن خرید خود با کارشناسان آسمان پلاستیک تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. مناسب ترین تی برای نظافت شرکت چیست؟
    طی های میکروفایبری بهترین نوع تی برای پاکسازی سطوح شرکت می باشند.
  2. چرا تی نخی مناسب نظافت شرکت نیست؟
    تی های نخی باعث انتقال باکتری از یک اتاق به اتاق دیگر می شود به همین دلیل گزینه مناسبی برای نظافت شرکت نیستند.
  3. آیا آب داغ برای ضدعفونی تی نخی موثر است؟
    خیر، آب داغ باعث رشد و تکثیر باکتری ها در تی نخی می شود.

محصولات دیگر ما