+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

تی آب جمع کن

تی آب جمع کن ابزاری پرکاربرد بابت شستشوی و نظافت سطح موزاییکی و سرامیکی میباشد که به محلول شوینده و رطوبتی هیچ گونه حساسیتی ندارند و به خاطر کیفیت بسیار بالای آن از ماندگاری طولانی مدت دارا میباشد. در ادامه در مورد طی آب جمع کن اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در صورت درخواست و خرید این محصول باکیفیت با ما تماس گرفته و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

ویژگی های انواع طی آب جمع کن

این تی ها در انواع واقسام مختلفی میباشند که از لحاظ شکل ظاهری ،مقاومت ،جنس ، اندازه با هم متفاوت  میباشند . وسیله ای کاربردی ومهم در امر شست وشو و جمع آوری آب ، میباشند به همین خاطر در هر مکانی وسیله ای  پرکاربردی است. در ادامه مقاله با موضوع تی آب جمع کن چیست همراه باشید.

رنگ های متنوع تی آب جمع کن

انواع رنگ طی آب جمع کن

انواع تی آب جمع کن

  • انواع پلاستیکی
  • انواع نخی

آشنایی با انواع مدل طی آب جمع کن

در زیر به چندین مورد از انواع تی آب جمع کن در مدلها و برندهای مختلف اشاره میکنیم.

  1. آب جمع کن تیغه ای 50 سانت
  2. آب جمع کن پلاستیکی 40 سانت
  3. آب جمع کن لاستیکی بدون دسته
  4. آب جمع کن پلاستیکی 50 ساننت دولبه
  5. آب جمع کن برقی
  6. آب جمع کن اسفنجی
  7. آب جمع کن

طی آب جمع کن پلاستیکی

تی آب جمع کن پلاستیکی دسته ای پلاستیکی و یا چوبی میباشد که حالت پارو شکلی دارد و اندازه مناسب  آن باعث شده تا استفاده کردن با آن بسیار راحت و آسان باشد و باعث شود تا به ستون فقرات کمتر آسیب وارد شود وهمین امر سبب میشود کمر درد ایجاد نشود واز یکی از مزایای استفاده ازاین مدل تی ها میباشد. جنـس این مدل ازتی ها از جنس اسفنجی میباشند و به همین خاطر آب را به خود به راحتی جذب میکنند. در این قسمت می خواهیم با طی آب جمع کن پلاستیکی آن آشنا شدید.

طی  آب جمع کن نخی

این مدل از تی ها دارای اندازه بزرگی هستند و مقداربسیار زیادی ازآب را در خود جذب میکنند  و کار کردن با این مدل از تی ها بسیار راحت میباشد و از این مدل  به دلیل آبگیری راحت در کف سالن ها ، روشویی ، آشپزخانه و….استفاده میشود. همچنین این مدل از تی ها علاوه برداشتن دسته بسیار بلند و پارومناسب بابت جمع آوری آب در تمیزی سطوح نقش بسیار مهمی دارند ومیتوان گفت به دلیل مقاومت زیاد آنها  را در درون مواد های شیمیایی قرار داد و در کیفیت آنها هیچ نوع تغییری و آسیبی ایجاد نمیکند.

تی آب جمع کن بدون دسته

انواع طی آب جمع کن

قیمت روز طی آب جمع کن

هزینه طی آب جمع کن بستگی به میزان کیفیت و جنس وابعاد آن و شیوه عرضه و پخش آن میباشد به همین خاطر میتوان گفت این کالا ازنظر تفاوت هزینه اختلافهای فراوانی با هم دارند. البته تی های پلاستیکی به دلیل آنکه از مواد پلاستیکی تهیه  شده اند و کاربرد بیشتری دارند ودر داخل ایران هم تولید میشوند قیمت مناسبتری دارند، میتوان این مدل از تی ها را از مراکز عمده با قیمتهای بسیار ارزان خریداری کرد. در برخی موارد نیز طی ماکارونی میتواند برای تمیزی بیشتر به شما کمک کند.

هزینه خرید تی آب جمع کن

به طور کلی همانطور که توضیح داده شد هزینه این مدل از تی ها بستگی به جنس وابعاد و شرکت تولیدی آن در داخل ایران یا خارج ازکشور تفاوتهای زیادی دارند وبر اساس نوسنات قیمت  نمیتوان به طور قازع قیمت دقیق برای این کالا در نظر گرفت ولی طبق تعرفه ها ی بازار هزینه این مدل از تی ها از رنج قیمتی 30 هزار تومن تا 200 هزار تومان متغیر میباشد. موضو قیمت در مقاله تی آب جمع کن چیست از نکات حائز اهمیت بسیاری از مشتریان است. برای آشنایی با تی حوله ای کلیک کنید.

سری تی آب جمع کن

سری طی آب جمع کن

سوالات مربوط به تی آب جمع کن

  1. تی آب جمع کن چیست؟
    ابزاری پرکاربرد بابت شست وشو ونظافت سطح سرامیکی و موزاییکی میباشد.
  2. طی آب جمع کن ها با هم چه تفاوتی دارند؟
    جنس، ابعاد شکل ظاهری ،مقاومت، اندازه متفاوت میباشند.
  3. چند نوع تی آب جمع کن در بازار وجود دارد؟
    پلاستیکی  و نخی و برقی و تیغه ای تقسیم میشوند.
  4. محاسبه قیمت آب جمع کن چگونه است؟
    براساس جنس وشرکت تولید کننده از رنج 30 تا200 محاسبه میگردد.

محصولات دیگر ما