+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

بررسی قیمت انواع تی ماکارونی در سال 1400

در این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت انواع تی ماکارونی در سال 1400 بپردازیم. برای اینکه بدانید این مدل تی را چگونه تولید می کنند و بر چه اساسی روی آن قیمت می گذارند تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی قیمت انواع تی ماکارونی در سال 1400

انواع طی های ماکارونی

قیمت طی ماکارانی امسال

اگر به بازار رفته باشید خواهید دید که قیمت طی های ماکارونی نسبت به پارسال تقریبا دو برابر شده است. امسال قیمت این مدل طی از 60 هزار تومان شروع می شود و تا مرز سیصد هزار تومان ادامه می یابد. ولی شاید با خودتان بگویید چرا امسال این همه قیمت این محصول بالا رفته است؟ مگر نه این است که این وسیله در داخل کشور تولید می شود؟ پس علت این گرانی سرسام اور چیست؟ ما در ادامه دلیل همه ی این سوال ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

علت افزایش قیمت طی ماکارونی در سال 1400

امسال با بالا رفتن نرخ دلار، قیمت مواد اولیه نیز رو به گرانی رفت. همانطور که می دانید اغلب مواد اولیه ای که تولید کنندگان برای تولید محصولات خود از آنها استفاده می کنند از خارج از کشور وارد می شود. بنابراین قیمت دلار روی این قیمت این مواد بسیار تاثیر گذار است.

همچنین به دلیل کرونا برای مدتی جلوی واردات مواد اولیه به داخل کشور بسته شد. این ممنوعیت نیز به نوبه ی خود توانست روی قیمت اجناس این چنینی تاثیر بگذارد و نرخ این کالا ها را در سال 1400 بسیار بالا ببرد. بنابراین بالطبع قیمت انواع تی ماکارونی نیز با این شرایط بسیار تغییر کرد.

چرا با از بین رفتن ممنوعیت ها قیمت طی ماکارونی کاهش نیافت؟

در ادامه بحث قیمت انواع تی ماکارونی باید گفت که عده ای معتقدند که بعد از ورود واکسن و از بین رفتن بسیاری از محدودیت های کرونایی و برطرف شدن محدودیت ها در حوزه ی واردات، تولید کنندگان از ارزان کردن قیمت اجناس سر باز می زنند.

خب در این مورد باید گفت این تولید کنندگان واقعا بی تقصیرند. زیرا در زمانی که واردات محدود شده بود، آنها مجبور بودند مواد اولیه را از جاهای دیگر با قیمت های بسیار بالا تهیه کنند تا روند تولید شان را ادامه دهند. زیرا بدون ادامه دادن روند تولید ممکن بود دچار ورشکستگی بشوند.

بنابراین مجبور بودند که مواد اولیه را گران بخرند و محصولات تولید شده ی خود را به مصرف کننده گران تر بفروشند. زیرا به نوعی می بایست دخل و خرج تولید کنندگان نیز با هم جور در می آمد. بنابراین ارزان تر شدن نرخ دلار یا از بین رفتن ممنوعیت ها در حوزه ی واردات نتوانست قیمت محصولاتی مانند طی ماکارونی را به حالت سابق بازگرداند.

چرا با از بین رفتن ممنوعیت ها قیمت طی ماکارونی کاهش نیافت

طی ماکارونی جدید اسپری دار

قیمت انواع طی ماکارونی

برای اینکه قیمت انواع طی ماکارونی را به شما بگوییم باید شما ابتدا این انواع را بشناسید. در پایین انواع طی ماکارونی را برای شما نام برده ایم و قیمت هر کدام را برای شما مطرح کرده ایم. پس همچنان با ما همراه باشید.

  • تی ماکارونی اسپری دار
  • طی ماکارونی ساده چرخشی
  • طی ماکارونی ثابت

در ادامه  مبحث قیمت انواع تی ماکارونی در مورد سه مدل بیشتر سخن می گوییم. همچنین قیمت و کاربرد هر کدام از آنها را برای اطلاع بیشتر شما در زیر آورده ایم.

تی ماکارونی اسپری دار

در ادامه بحث قیمت انواع تی ماکارونی به بررسی قیمت تی ماکارونی اسپری دار می رسیم. این مدل طی در سال های اخیر تولید شده است و به محض ورود به بازار افراد زیادی به این مدل علاقه مند شدند. کاربرد آسان و در کنارش ریبایی بی نظیر این محصول می توانست شانس خرید آن را به شدت بالا ببرد. این طی بر روی دسته ی خود یک مخزن دارد که می تواند در هنگام کار آب یا مواد شوینده را به سطح مورد نظر اسپری نماید.

طی ماکارونی اسپری دار در حال حاضر قیمتی بین 180 تا 210 هزار تومان دارد و با توجه به نوسانات بازار ممکن است قیمت این محصول تا ماه های آینده باز هم دچار تغییر شود. پس اگر دوست دارید این وسیله را در منزل خود داشته باشید بهتر است برای تهیه ی آن عجله کنید.

طی ماکارونی ساده چرخشی

طی های ماکارونی ساده ی چرخشی هم از تولیدات سال های اخیر است. کاربرد آسان و راحت و همچنین وزن سبک این محصول باعث شده که خانواده های بیشتری از این کالا استقبال نمایند. این طی ها به سادگی سطوح را تمیز می کنند و پس از نظافت می توان قسمت ماکارونی آنها را به راحتی باز کرد، شست و خشک کرد.

قیمت انواع تی ماکارونی ساده ی چرخشی امسال در حدود 63 هزار تومان در نظر گرفته اند. با توجه به اینکه طی اسپری دار قیمتی در حدود دویست هزار تومان داشت می توان گفت که خرید این طی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید طی اسپری دار است.

طی ماکارونی ثابت

طی ماکارونی آبی رنگ

طی های ماکارونی ثابت نیز شکل و شمایلی مانند طی های ماکارونی چرخشی دارند. تنها تفاوت این دو در چرخشی بودن سری آنهاست. به عبارتی دیگر می توان گفت که طی ماکارونی ساده سری قابل چرخش ندارد و می توان نظافت را با آن به شکل سنتی و در یک زاویه انجام داد.

قیمت این مدل طی نیز چندان با طی چرخشی تفاوت ندارد و در رنج پنجاه تا شصت هزار تومان در بازار به فروش می رسد. بنابراین اگر باز هم می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما به شما طی ماکارونی ثابت است. این طی با یک قابلیت پایین از نمونه ی چرخشی، کمی ارزان تر به فروش می رسد.

در پایان

با وجود افزایش قیمت ها در حدود فقط چند ماه پیشنهاد ما این است که طی ماکارونی را اگر نیاز دارید تا گران تر نشده است بخرید. زیرا با وجود شرایط وخیم بازار و تورم قیمت ها غیر قابل کنترل شده و نرخ کالا ها به صورت لحظه ای رو به گرانی می گذارد.

سوالات متداول بررسی قیمت انواع تی ماکارونی

  1. قیمت طی ماکارونی امسال چقدر است؟
    امسال قیمت طی های ماکارونی از 60 هزار تومان شروع می شوند تا 200 هزار تومان به بالا.
  2. گران شدن قیمت طی ماکارونی در سال 1400 از چه عواملی نشات می گیرد؟
    می توان گفت که گران تر شدن نرخ دلار و ممنوعیت واردات مواد اولیه باعث شده که در سال 1400 قیمت طی ماکارونی نیز مانند سایر کالاها چند برابر شود.
  3. طی های ماکارونی اسپری دار گران تر است یا طی های ماکارونی چرخشی ساده؟
    خب مسلما طی ماکارونی اسپری دار با قابلیت های بیشتری که دارد نرخ بیشتری نیز برای آن قرار داده اند.

محصولات دیگر ما