+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

تی نخی

قدم زدن همیشه برای ما بسیار لذت بخش می باشد ولی در صورتی که کف تمیزی داشته باشد. قدم زدن بر روی کف های کثیف و چسبنده بسیار آزار دهنده می باشد و برعکس باعث عصبانیت ما می شود. با این حال خیلی ها جارو زدن و تی کشیدن را مهم نمی دانند. برای اینکه بتوانید یک روند اصولی در تمیز کردن کف داشته باشید باید ابتدا کثیفی های روی میز و وسایل را پاک کنید. در مرحله بعد جارو بزنید تا آشغال های بزرگ را پاک کنید و در آخر به وسیله طی نخی که مرطوب است گرد و خاک، کثیفی های ریز و چسبندگی ها را از بین ببرید.

جهت خرید تی نخی بر روی لینک کلیک کنید.

انواع تی های موجود در بازار

برای خرید طی نخی کدام نوع تی را انتخاب کنید؟ در زیر به 3 مدل محوب تی ها اشاره شده است:

  •  تی حوله ای
    از این نوع تی می توان برای تمیز کردن سطوح دیوار و زمین به کار برد. شما می توانید سطوح با جنس سرامیک، کاشی، رنگ روغنی را به راحتی با این وسیله پاک کنید.
  • تی اسفنجی
    تی های اسفنجی به صورت عادی دارای جنسی سفت می باشد. این نوع تی را قبل از استفاده داخل آب قرار می دهند تا به حالت نرم و مرطوب در بیاید. بعد از آن تی آماده استفاده می شود که می توان هر سطحی را به حالت ایده آل تمیز کرد.

    طی اسفنجی

    طی اسفنجی چیست؟

  • تی نخی
    یک نوع دیگر از تی های موجود در بازار تی های نخی می باشد. این تی ها از پرطرفدارترین نوع تی می باشد. تی های نخی در عین حال که دارای کاربرد بسیاری می باشد، قیمت مناسبی نیز دارا می باشد.

در بازار تی نخی را به اسم های تی رشته ای یا تی مویی نیز می شناسند. این تی ها دارای نخ های ضخیمی می باشد و به یک میله متصل شده است. این نوع تی دارای کارایی بالایی می باشد.

تی نخی یا طی نخی

انواع تی های موجود در بازار کدامند

آشنایی با تی نخی

همه ما با تی یا طی آشنایی داریم  و  از آن برای تمیز کردن کف به کار برده ایم. این ابزار به شکل T لاتین طراحی می شود. طی نخی یکی از انواع تی ها می باشد که در بازار می توانید تهیه کنید. این نوع از قدیمی ترین و رایج ترین نوع تی ها می باشد. کاربرد راحت و قابلیت استفاده از آن در اکثر شرایط باعث شده است که در مکانهای تجاری و مسکونی یافت شود. وجود نخ های بلند و ضخیم به صورت تو در تو باعث شده که آن را با این عنوان بشناسند. این تی معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار می باشد به همین دلیل است که نخر های آن دارای طول عمر زیاد می باشد و پس از

مدت طولانی استفاده دچار خرابی می شود. استفاده از این تی راحت می باشد، به دلیل جذب آب بالا، می تواند به راحتی تمام نقاط را پاک کند. تی نخی با دارا بودن یک میله بلند کار کردن با آن را برای همه راحت کرده است و شما بدون اینکه بخواهید خم شوید و به کمر خودتان آسیبی برسانید می توانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از نکات مثبت آن امکان تعویض لوازم آن می باشد. یعنی اگر در اثر استفاده میله ی آن دچار خرابی شود می توان به راحتی با باز کردن پیچ و مهره دسته آن را تعویض کرد، تهیه میله ها نیز به راحتی در بازار امکان پذیر است. اگر می خواهید بهترین روش برای شستشوی طی نخی را بدانید کلیک کنید.

اهمیت های طی نخی

آشنایی کامل با طی نخی

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم توضیحات کافی از تی نخی به شما داده باشیم. این نوع تی بسیار می تواند در تمیز کردن کف کمک کند و به راحتی بدون دردسر یک کفی تمیز داشته باشید. طی نخی عملکردش برای آب کشی و آب جمع کردن می باشد. مراکز تجاری که رفت و آمد زیاد می باشد، اگر توجه به تمیزی کف ها نکنید علاوه بر کف بر اثر رفت و آمد و بلند شدن خاک و گرد و غبار تمامی وسایل نیز آلوده و باعث بیماری افراد ساکن در اطراف آن می شود.

علاوه بر مراکز تجاری، منازل مسکونی نیز نیازمند این تی می باشند، مخصوصاً اگر دارای بچه کوچک باشید. که به هر جایی دست می زند و به دهان خود می زند می تواند باعث مریض شدن بچه شود. پس خرید تی نخی برای منازل دارای کودک بسیار ضروری می باشد.

سوالات متداول درباره تی نخی

  1.  از تی نخی در کجاها می توان استفاده کرد؟
    از طی نخی هرجایی که باید کفی تمیز داشته باشید می توان استفاده کرد از منازل مسکونی، مناطق تجاری و…
  2.  در صورت خراب شدن تی نخی باید دور انداخت؟
    با اینکه شرکت ها سعی می کنند میله و نخی های مقاومی استفاده کنند با این وجود این امکان وجود دارد که شما به راحتی بتوانید لوازم آن را به صورت جداگانه تهیه کنید و راحت به تعویض قطعات آن بپردازید. به فرض اگر میله طی نخی خراب شود شما می توانید به راحتی با پیچ گوشتی، پیچ های آن را باز کرده و میله آن را تعویض کنید.
  3.  کاربرد  طی نخی ها چیست؟
    تی نخی از نخی های با کیفیت و ضخیم تشکیل شده اند علت به همین دلیل می توانند جمع کردن آب و آب کشی را به بهترین شکل انجام دهند.

محصولات دیگر ما