+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

تی حوله ای

امروزه با وجود تی ها نظافت بسیار برای نظافت راحت شده است. تی حوله ای که از لایه مقاوم داخلی تشکیل شده است. با این گونه تی ها حتی بدون استفاده از مواد شوینده میتوان سطوح را براق و تمیز کرد.

خرید طی حوله‌ ای و مزایای آن

طی حوله ای از قابلیت خوبی برخوردار است که این قابلیت در زیر ذکر شده است:

  • قابلیت جذب بسیار بالا آب
  • دارا بودن کفی با حرکت دورانی
  • این تی در دو سایز بزرگ و کوچک موجود است
  • قابلیت اتصال به دسته های فلزی و دسته چوبی
رنگ های متنوع طی حوله ای

دانستنی های تی حوله ای

طی حوله ای دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک خدماتی را ارائه می دهد. لازم است بدانید که این نوع طی در بخش های مختلف ساختمان قابل استفاده می باشد. یکی از مزیت های این تی با داشتن یک سر حوله ای، سطوح را برای ما براق تر و تمیزتر می کند. با وجود پرزهای موجود در سر تی باعث شده فشار کمتری وارد کنیم و به راحتی لکه ها بر روی سرامیک و سنگ و کفپوش های چوبی را از بین میبرد. هم چنین افرادی که برای نظافت از شرکت ها به منزل شما می آیند، قطعا از اینگونه تی استفاده می کنند تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

کاربرد طی حوله ای

حتما با خواندن این مقاله پی برده اید که این تی کاربرد های متنوعی دارد و خرید طی حوله ای چه مزایایی را برایتان به ارمغان می آورد. تی حوله ای برای نظافت کف و دیواره ها مورد استفاده قرار می گیرد و از مهم ترین کاربرد آن میتوان شستن دیوار های که با رنگ نقاشی شده اند را نام برد.

طی حوله ای زرد صورتی

تی زرد صورتی

مهم ترین کاربرد های تی حوله‌ای

از جمله مهم ترین کاربرد های طی حوله ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمیز کردن کف آشپزخانه
  2. تمیز کردن دیوارهای کاشی و سرامیکی
  3. تمیز کردن کف و دیوار حمام
  4. تمیز کردن انواع کفپوش
  5. تمیز کردن بدنه ماشین

خرید اینترنتی طی حوله‌ ای

توجه داشته باشید که شما می توانید تی حوله ای را هم به صورت اینترنتی میتوانید خریداری کنید. تنها کافیست با ورود به سایت آسمان پلاستیک آن را با قیمت 36 هزار تومان خریداری کنید. این تی از جنس حوله ای بوده و دارای رنگ بندی مختلف است. جهت خرید تی حوله ای با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. 

تی حوله‌ای با دسته فلزی 120 سانتی

این تی با وجود دسته 120 سانتی خود به شما کمک میکند تا به راحتی بدون اینکه به شما فشاری وارد شود محیط مورد نظر شما را به خوبی تمیز کند. یکی دیگر از عواملی که برای تی حوله مهم است سبک بدون وزن تی است. از موارد دیگری که به میتوان اشاره کرد قابلیت تعویض سری تی می باشد زیرا پس از مدتی کار بردن قابلیت جذب آب خود را دست خواهد داد بنابراین میتوانیم سری آن را هم عوض کنیم. چنانچه در برخی از این تی ها قابلیت کوتاه و بلند کردن طول دسته وجود دارد و در برخی دیگر خیر.

قیمت طی حوله ای

با وجود اینکه این تی از امکانات و مزیت خوبی برخوردار می باشد این محصول را می توانیم با قیمت 36 هزار تومان خریداری کنیم. هم چنین میتوانیم این محصول را از فروشگاه های که لوازم نظافت و ساختمانی دارند خریداری کنیم. لطفا جهت کسب اطلاع دقیق و مطابق روز انواع طی حوله ای با ما تماس بگیرید.

اصول صحیح استفاده از تی

برای تی کشیدن کف اتاق باید محوطه را خالی کنیم که وسایل دست و پا گیر ما نباشند. در ابتدا باید سر تی را خیس کنیم در حدی که حوله مرطوب شود یا اینکه سطلی را در اختیار داشته باشیم که درون آن آبی ولرم ریخته و مقداری مواد شوینده به آن اضافه می کنیم و سری تی حوله را درون سطح قرار داده و محیط مورد نظر را تمیز کنید. بعد از چند بار که تی را درون سطل دادید، مجددا آب سطل را عوض کنید، به کار خود ادامه دهید و توجه داشته باشید بعد از اتمام تی کشدن روی کف آن راه نروید که جای پای شما روی سرامیک نیفتید.

روش صحیح شستن تی

پس از پایان کار خود باید سری طی را در آورده و آن را به خوبی  با مواد شوینده شست و شو داده و آن را مستقیم جلوی آفتاب قرار دهید تا کاملا آب آن خشک شود. توجه داشته باشید که با قراردادن آن جلوی آفتاب از گرفتن بوی نامطلوب جلو گیری میشود یکی دیگر موارد مهم در شستن طی باید رعایت کنید باید از چلاندن آن اکید خود داری کنید. زیرا ممکن است لابه لای آن خورده شیشه یا اشغال برده وجود داشته باشد. ولی سعی کنید دسته فلزی تی را با دستمال، دستمال بکشید زیرا اگر دستمال خیس باشد زنگ میزند.

تی حوله ای قرمز

طی بدون دسته قرمز

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که درباره تی  در آن مقاله گفته شد میتوان از این برای نظافت استفاده کرد و این تی کاربرد های فراوانی دارد این را  تی را میتوانیم به صورت اینترنتی از سایت آسمان پلاستیک خریداری کنیم.

 

ویدئو طی اسپری دار

 

سوالات متداول خرید تی حوله ای

  1. مزایای استفاده از تی حوله ای چیست؟ مزیت این تی قابلیت جذب بالای آب، اندازه در سایز های مختلف وهم چنین قابلیت به اتصال به دسته فلزی و چوبی را دارد.
  2. کاربرد طی حوله ای چیست؟ این تی در تمیز کردن کف آشپز خانه، دیوار ها و کاشی و سرامیک هم چنین برای نسقف های روغنی کاربرد فراوانی دارد.
  3. چگونه طی حوله ای را خریداری کنیم؟ با ورود به سایت آسمان پلاستیک میتوانیم این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنیم.

محصولات دیگر ما