+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

خرید و قیمت طی حوله ای

جهت خرید طی حوله ای کافیست که به سایت آسمان پلاستیک مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید یا به راحتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید:

ثبت سفارش

خرید تی حوله ای و استفاده آن

طی یکی از ضروری ترین ابزارهای نظافت در همه خانه هاست. استفاده از آن خصوصا در سال های اخیر و شیوع بیماری ها و ویروس های متفاوت مثل کرونا با استقبال زیادی مواجه شده است. یکی از مدل تی هایی که بسیار مورد توجه اهالی خانه بخصوص مادران قرار گرفته تی حوله ای است. در این مقاله نیز قصد داریم درمورد خرید و قیمت طی حوله ای باهم صحبت کنیم.

خرید و قیمت طی حوله ای

تی حوله ای در سایزهای متفاوتی عرضه می شود و قیمت آن بستگی به جنس و سایز و طول عمر آن دارد. در این دوران یکی از دغدغه های مردم خرید و قیمت طی حوله ای است. و گفتنی است که قیمت آن از حدود 30 هزارتومان آغاز می شود تا به بالا. البته با توجه به نوسان قیمت ها بهتر است برای مطلع شدن از قیمت اصلی و نهایی با کارشناسان آسمان پلاستیک نیز تماس بگیرید.

خرید و قیمت طی حوله ای با توجه به نوع نیاز

همانطور که گفتیم تی حوله ای در سایز ها و جنس های مختلفی وجود دارد. به همین خاطر پیش از اقدام به خرید نوع نیاز خود را مشخص کنید. برای مثال می خواهید از آن برای چه اتاقی یا چه سالنی استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم برای خرید را بگیرید. برای شست و شوی و نظافت کف های سرامیکی و پارکت و یا راه پله ها و سطوح پر تماس خانه می توانید به راحتی با این نوع طی به جنگ آلودگی ها بروید.

مهم ترین ویژگی های تی حوله ای

  1. طی های حوله ای اغلب دارای پارچه های بزرگ هستند و به همین دلیل می توان از آن برای نظافت مکان های بزرگ استفاده کرد. در کمترین زمان می توان با استفاده از تی حوله ای مسافت ها و جاهای بزرگ را ضد عفونی و عاری از وجود میکروب ها کرد.
  2. تی حوله ای آسمان پلاستیک دارای پارچه ای که قابل شست و شو است می باشد. و می توان بعد از هر دفعه نظافت به راحتی آن را شست. تا برای سری بعدی تی کاملا آماده نظافت باشد. قابل شست و شو بودن طی حوله ای یکی از برتری های مهم این نوع است. و از هزینه های اضافی و خرید تی های جدید جلوگیری می کند. برای سهولت در شست و شو می توانید از دستگاه های طی شوی نیز استفاده کنید تا به پروسه شست و شو سرعت ببخشید. همچنین می توانید از روش های سنتی مانند بردن طی به مکانی خارج از مکان نظافت اقدان پاک کردن طی کنید.
  3. بوسیله تی حوله ای می توانید تمامی سطوح خانه را ضدعفونی و نظافت کنید. همچنین به راحتی می توانید برای تمیز کردن سطوح چوبی، شست و شوی دیوارها، پاکسازی پارکت و کاشی ها از آن استفاده کرد.
  4. از دیگر ویژگی های تی حوله ای که در مقاله خرید و قیمت این طی به آن اشاره میکنیم شست و شوی آن بدون باقی گذاشتن رد است. این مدل طی به راحتی آب موجود در سطوح مختلف را بخود جذب می کند. مانند آب در آشپزخانه و کف اتاق ها ها را جذب خود می کند و هیچ ردی برجای نخواهد گذاشت
  5. خشک شدن در کوتاه ترین زمان نیز قطعا جز بارز ترین ویژگی های تی حوله ای است. شما بعد از شست و شوی در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد خشک شدن طی و پارچه آن خواهید بود. بدین وسیله میتوانید سرعت زیادی به شست و شوی خود ببخشید.

    استفاده از طی حوله ای

    تی کشیدن زمین

قدرت و توان بالای تی حوله ای

یکی از مزیت هایی که تی حوله ای را نسبت به طی های دیگر متمایز کرده قدرت آن در نظافت و لکه بری است. شما می توانید با کمترین فشار با استفاده از تی حوله ای بیشترین تاثیر را بگذارید و لکه ها را از بین ببرید. دلیل این امر وجود پرزها در طی حوله ای است. بطور کلی تی حوله ای از شما انرژی کمتری می گیرد و خیلی برای نظافت خانه با خستگی و کمردرد مواجه نمی شوید. فرصت را غنیمت شمرده و حالا برای خرید تی حوله ای اقدام کنید.

قدرت طی حوله ای

قدرت پاکیزه کنندگی تی حوله ای

خرید و قیمت تی حوله ای با توجه به برند

امروزه برند و مارک های زیادی برای خرید طی حوله ای وجود دارد. باید با تحقیق و بررسی و مشخص کردن نیازتان از برندی مناسب خرید کنید. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به برندهای طی های حوله ای بیندازیم می توان به مدل اف جی تی با قیمت 56800 یا برند مهسان با قیمت 34500 اشاره کرد. از دیگر برند های مناسب میتوان به برند گلچین با قیمت حدودی 40000 تومان و مارک تیشو اشاره کرد. همچنین تی حوله ای بیضی 40 سانت آسمان پلاستیک نیز جر بهترین انتخاب ها در خرید طی است. برای خرید تی حوله ای آسمان پلاستیک اینجا را کلیک کنید.

کاربرد طی حوله ای

طی حوله ای بیضی 40 سانت آسمان پلاستیک

کاربرد طی حوله ای در مکان های شلوغ و ادارات

به جز خانه، تی حوله ای در مکان های ادارای و پر رفت و آمد نیز بسیار استفاده  دارد. این نوع تی به خاطر قدرت و سرعتی که در نظافت دارد مورد استفاده افرادی که مسئول تمیزکاری اداره یا شرکت هستند نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حتما در ادارات مختلف دیده اید که افراد برای نظافت سالن ها و اتاق ها معمولا از این مدل طی بهره می برند. خرید و قیمت این نوع طی از جمله مسائلی است که در قسمت های نظافتی اورگان و شرکت ها مورد بررسی قرار میگیرد.

بهترین روش طی کشیدن

  1. بعد از صحبت در مورد خرید و قیمت طی حوله ای اکنون می خواهیم در مورد بهترین روش طی کشیدن صحبت کنیم. طی کشیدن در حفظ سلامتی انسان نقش موثری دارد به شرطی که به درستی انجام شود. اما چگونه به درستی مکان مورد نظر را طی بکشیم؟
  2. ابتدا محفظه ها و فواصل بیین کاشی ها را جارو بزنید. آن قسمت به طرز عجیبی محل جمع شدن گرد و خاک و مو است.
  3. از سطل استفاده کنید و داخل آنرا پر از آب گرم کنید. ابتدا طی را خیس کنید. تی ها ممکن است دچار سفتی و سختی شده باشند که با استفاده از آب آنرا خیس می کنیم.
  4. برنامه ریزی کنید و از قسمت های کوچک و سرامیک های کوچک نظافت را آغاز کنید.
  5. سپس می توانید مواد ضدعفونی کننده و شوینده را به پروسه نظافت خود اضافه کنید. در این قسمت حدودا مرحله نظافت رو به پایان است و به راحتی از شر لکه های و آلودگی ها راحت شده اید.

    بهترین روش طی کشیدن

    مراحل تی کشیدن

سخن آخر

در این مقاله با طی حوله ای بصورت و قیمت آن بصورت کامل آشنا شدیم و همچنین مزایا نحوه طی کشیدن را نیز مرور کردیم. با توجه سرعت و قدرت تی حوله ای در لکه بری و نظافت این نوع طی می تواند یک خرید بسیار خوب و کارآمد برای شما باشد. در سایت آسمان پلاستیک درباره تولید کننده تی حوله ای برایتان نوشتیم که می توانید بخوانید.

سوالات متداول خرید و قیمت طی حوله ای

  1. قیمت طی حوله ای چقدر است؟
    قیمت تی حوله ای از حدود 30 هزارتومان به بالا شروع می شود.
  2. از تی حوله ای در چه مکان هایی استفاده می شود؟
    تی حوله ای برای تمام سطوح خانه و ادارات استفاده می شود.
  3. برترین ویژگی تی حوله ای چیست؟
    قدرت و سرعت این طی در نظافت برترین ویژگی آن است.

خرید محصول مرتبط

طی حوله‌ای مستطیل

خرید طی حوله ای مستطیل

برای قیمت تماس بگیرید

کد محصول ۱۱۱۳

محصولات دیگر ما