+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

تولیده کننده تی حوله ای

استفاده از تی نظافتی یکی از اصلی ترین روش ها در شست و شو و تمیز کردن منزل است. این وسیله در خانه اکثر خانواده یافت میشود و بسیار پرکاربرد است. با استفاده از تی میتوانید سطوح اصلی خانه و لوازم گوناگون را تمیز کنید. تی انواع مختلفی دارد و یکی از پرمصرف ترین تی ها، تی حوله ای است. از همین رو پیدا کردن تولید کننده تی حوله ای مناسب و مطمئن برای همگی کارآمد است.

روش اصولی تمیز کردن سطوح

تولیده کننده تی حوله ای

آشنایی با تی حوله ای و تولیده کننده تی حوله ای

بعد از صحبت در مورد تولید کننده تی حوله ای و  استفاده از آن، صحبت در مورد تی را ادامه میدهیم؛ سری تی حوله ای از جنس حوله است و همچنین دارای با عرض های گوناگون در بازار وجود دارد. فروش طی حوله ای برای تمامی خانه ها و خانه دارها حائز اهمیت است. گفتنی است تی حوله ای با عرض کمتر برای تمیز کردن خانه مناسب تر است. تی انواع اقسام و انواع گوناگونی دارد که به اختصار آنها را معرفی می کنیم.

آشنایی با تی حوله ای

تی حوله ای برای نظافت منزل مناسب است

آشنایی با انواع و اقسام تی

طی انواع و مدل های گوناگونی دارد در اینجا مهمترین آنها را بررسی میکنیم.

  • تی نخی: این نوع طی از نخ های ضخیمی تشکیل شده به آخر 1 میله فلزی متصل شده است. تی رشته ای به خاطر قدرتی که دارد میتواند سطوح مختلف را تمیز کند. و میتواند تمام نقاط در دسترس و دور از دسترسی را تمیز کند. از این مدل تی میتوان برای تمیز کردن مغازه و پاساژ یا سرویس های بهداشتی عمومی یا غیر عمومی استفاده کرد. یکی از ویژگی های این مدل طی داشتن قیمت مناسب است. یکی از معایب این نوع مدل تی نگه داری آن است.
  • تی مسطح: تی مسطح یکی از محبوب ترین ها در انواع تی هاست. این نوع تی دارای سر پهن است. پد آنرا نیز میتوان به راحتی تعویض کرد. این طی برای استفاده در مکان های مختلف و پر رفت و آمد مثل آشپرخانه مناسب است. این طی برای لکه هایی که به سطوح چسبیده اند بهترین انتخاب است.
  • تی چرخشی: در ادامه توضیح در مورد تولید کننده تی حوله ای و معرفی انواع تی در این مرحله به صورت مختصر با تی چرخشی آشنا می شویم. تی چرخشی معولا با یک سطل همراه است. یکی از بارزترین ویژگی های این نوع تی قدرت لکه بری آن است. گفتنی است نگه داری از این نوع تی آسان تر است. همچنین این نوع تی دارای طول عمر بسیار بالایی است.
  • تی بخار: این نوع طی بدلیل اینکه یک بخارشوی الکتریکی است در مقابل نوع های دیگر تی های دیگر با استقبال کمتری موجه هستند. گفتنی است این تی نسبت به تی های دیگر گران تر هستند. همچنین از این تی در تمامی سطوح نمی توان استفاده کرد.

    انواع و اقسام تی

    تی دارای انواع و کارکردهای مختلف است

انواع تی حوله ای – تولیده کننده تی حوله ای

همانطور که نیت اصلی ما از این مقاله تی حوله ای است. پیش تر در مورد اهمیت تی مناسبت و تولید کننده تی حوله ای صحبت کردیم. گفتنی است تی حوله ای خودش دارای انواع متفاوتی است. هرکدام از انواع این مدل تی دارای کارکد و ویژگی های گوناگونی نیز است. همانطور کی پیش تر گفتیم تی حوله ای از مناسب ترین انواع تی ها برای پاک کردن سطوح مختلف است. این تی بخاطر ویژگی هایی که دارد یکی از بهترین و مناسبترین ابزارهای برای تمیز کردن است.

قدرت پاک کنندگی تی حوله ای

این نوع تی و تولید کننده تی حوله ای مناسب از مهمترین مسائل برای کسانی است که پاکیزگی اهمیت میدهند. این تی بدلیل داشتن پرزهای بسیار مناسب قابلیت تمیزکنندگی بسیار بالایی دارند به نحوی که با کمترین فشار میتوان حداکثر نتیجه را گرفت و حجم بالایی را از کمتریت فشار بدست آورد. با اسفتاده از این نوع تی کالری کمتری میسوزانید برای تمیز کاری و همچنین کمتری خسته میشوید. در صورتی که در استفاده از تی های دیگر انرژی بسیاری از دست میدهید. بطور کل با استفاده از این نوع تی کمتر به زحمت میفتید. اگر توجه کرده باشید اکثر تیم ها و شرکت های نظافتی نیز از این نوع تی استفاده میکنند.

مهم ترین کاربردهای تی حوله ای

تی حوله ای دارای کاربردهای گوناگونی است. با استفاده از این تی میتوانید به راحتی کف و دیوارها را به راحتی پاکسازی و ضدعفونی کنید. همانطور که گفتیم این تی دارای کارایی های بسیاری است حتی برخی افراد از این تی برای شست و شوی دیوارهایی که با رنگ روغن نقاشی شده اند استفاده میکنند.

  1. نظافت کف آشپزخانه
  2. پاکسازی سطوح مختلف حمام
  3. تمیز کردن انواع مختلف کفپوش
  4. پاکسازی بدنه خودرو
  5. ضرورت استفاده از تی حوله ای

    مصارف تی حوله ای

    تی حوله ای دارای کارکردهای مناسب و نظافت است

امروزه به خاطر استفاده هرچه بیشتر سرامیک و پارکت در کف اکثر خانه ها و مغازه ها، استفاده از یک تی مناسب ضرورت دارد و هم چنین برای کسانی که شرکت بزرگ یا هلدینگ دارند بخاطر داشتن مصارف بالا و تمیز کاری های زیاد بهتر است با یک تولید کننده تی حوله ای نیز آشناییت و ارتباط کاری داشته باشند. زیرا در هم دسترسی بهتری و آسانتری به تی مورد نیاز خود دارند. هم چنین در پایان برای آن ها مقرون به صرفه تر درخواهد آمد.

جلوگیری از انتشار کرونا

یکی دیگر از ضرورت های استفاده تی حوله ای در این روز ها شیوع ویروس کروناست. به دلیل اینکه افراد در ساعات های مختلف و از مکان های گوناگون مثل شرکت به خانه برمیگردند و ممکن است بدلیل لمس سوطح مختلف آلوده به کرونا باشند استفاده از تی برای ضدعفونی سطوح پرتماس توصیه میشود اگر با همچین موضوعی درگیر هستید بهتر است یک تولید تی حوله را بشناسید و با اطمینان و اصلالت کالا اقدام به خرید خود کنید.

نتیجه گیری تولیده کننده تی حوله ای

در این مقاله سعی شد در مورد تی های حوله ای مختلف و کارکردهای آنها شوید و بتوانید بهترین و مناسب ترین تی حوله ای را خریداری کنید. نوع تی حوله ای که قصد خرید را داریم باید با نوع نیازمان مرتبط باشد. تا از زیان و هزینه های اضافی جلوگیری شود. اگر قصد خرید مطمئن تر را دارید می توانید با کارشناسان آسمان پلاستیک تماس بگیرید تا بهترین محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

سوالات مربوط به تولیده کننده تی حوله ای
  1. آیا تی حوله ای برای مقابله با کرونا مفید است؟
    بله، با استفاده از تی حوله ای برای ضدعفونی کردن سطوح میتوانید جلوی تکثیر ویروس را بگیرید.
  2. مهم تریم وسیله برای نظافت سطوح چیست؟
    تی حوله ای مهم ترین و ضروری ترین وسیله برای پاکسازی اجسام و سطوح است.
  3. مهمترین ویژگی تی حوله ای چیست؟
    مهم ترین ویژگی تی حوله ای قدرت آن است که در کمترین زمان بهترین خروجی را به ما می دهد.

محصولات دیگر ما