+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

آموزش و راهنمای نصب یدک تی حوله ای

در این مطلب می خواهیم راهنمای نصب یدک تی حوله ای را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک کنیم تا نظافت منزل و شرکت خود را به بهترین شکل انجام دهید.پس برای این آموزش تا پایان این بحث با ما همراه باشید.

زمان تعویض و نصب یدک طی

معمولا زمانی که یک طی حوله ای می خرید تا چند ماه می توانید حوله ی نصب شده در زیر این طی را بشویید و استفاده کنید. ولی پس از چند ماه به دلیل استفاده ی زیاد حوله ی طی یا خراب و فرسوده می شود یا انقدر کثیف است که نمی توان از آن به طور مجدد استفاده کرد. در چنین زمانی لازم است که نسبت به تعویض حوله ی طی اقدام کرد و یک یدک جدید برای این وسیله ی نظافتی تهیه نمود.

زمان تعویض و نصب یدک طی

تعویض یدک تی حوله ای

انواع تی حوله ای

طی های حوله ای معمولا در دو نوع مختلف تولید می شوند. این دو نوع عبارتند از:

  • آن طی هایی که سری حوله ای آنها به وسیله ی یک گیره به تی وصل شده و به راحتی می توان مانند یک حوله آنها را شست و روی بند پهن کرد.
  • طی هایی که سری حوله ای آنها پلمپ است و مانند مدل قبلی باز نمی شود که بتوان آنها را روی بند پهن کرد. این طی را می توان به همین صورتی که هستند به وسیله ی یک فرچه شست و سر و ته به جایی تکیه داد تا خشک شوند.

یدک طی حوله ای چیست؟

یدک تی حوله ای قطعه ای است که از یک حوله به همراه سری طی تولید می شود. در حقیقت زمانی که عمر سری فابریک طی به پایان می رسد این یدک به کمک آمده و با جایگزین کردن یدک با قطعه ی فابریک فرسوده می توان یک طی نو و جدید داشت.

یدک طی حوله ای چیست

یدک حوله ای طی

نحوه نصب یدک

نحوه نصب یدک در مورد هر کدام از طی های حوله ای با نمونه ی دیگر فرق دارد. می توان گفت که برای نصب یدک طی حوله ای که حوله به وسیله ی گیره روی سری نگه داشته شده است، می بایست مراحل زیر را دنبال کرد.

  1. ابتدا گیره را باز می کنیم.
  2. حوله را جدا کرده و حوله ی جدید را به جای قبلی می گذاریم.
  3. در آخر گیره را به همان شکل قبلی به حوله وصل می نماییم.

همچنین برای نصب یدک طی حوله ای که حوله در سری طی پلمپ شده است مانند زیر عمل می نماییم.

  1. ابتدا محل اتصال دسته به سری طی را باز کرده و این دو را از هم جدا می کنیم.
  2. سری جدید را از پلاستیک در آورده و به جای سری قبلی پیچ می کنیم.

همانطور که مشاهده می کنید نحوه تعویض و نصب یدک برای این طی بسیار ساده و آسان است.

نحوه نصب یدک

نصب یدک تی

در پایان

باید بدانید که طی های حوله ای بسیار سبک هستند و در چند سال اخیر کاربرد فوق العاده ای در زمینه ی نظافت پارکت و سرامیک کف آشپزخانه داشته اند. بنابراین همیشه می توان این محصول را در خانه داشت و صرفا هر چند وقت یک بار برای آن یدک حوله ای تهیه کرد.

سوالات متداول راهنمای نصب یدک تی حوله ای

  1. چه زمانی باید سری طی حوله ای را تعویض کرد؟
    زمانی باید نسبت به تعویض سری طی اقدام نمود که یا این قطعه خراب و فرسوده شده باشد یا انقدر کثیف شود که نتوان از آن به طور مجدد استفاده کرد.
  2. انواع طی حوله ای کدامند؟
    طی های حوله ای در دو مدل تولید می شوند. یکی آنهایی هستند که حوله ی آنها با باز کردن گیره جدا می شود و دیگری آنهایی که پلمپ هستند و برای بازکردن حوله باید کل قطعه ی سری را به طور کامل از دسته ی طی جدا کرد.
  3. یدک طی حوله ای چیست؟
    یدک تی حوله ای قطعه ای است که از یک حوله به همراه سری طی ساخته شده است.

محصولات دیگر ما