+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

قیمت جارو کارواش دستی

برای اینکه در مورد قیمت و هزینه های مربوط به جارو کارواش های دستی آسمان پلاستیک بیشتر بدانید، در این بحث همه ی اطلاعات لازم آورده شده است.

مقدمه

ما در این مطلب به بررسی قیمت جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک و رقیبان خود می پردازیم. شما در اینجا در می یابید که کدام قیمت با توجه به کیفیت مناسب تر است. همچنین خواهید دانست که یک جارو کارواش خوب چه ویژگی هایی دارد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

قیمت جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک

جارو کارواش های آسمان پلاستیک

معرفی ویژگی های جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک

آسمان پلاستیک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخت، جارو کارواش هایی تولید کرده است که با وجود دستی بودن و شکل ساده خود، قابلیت های فراوانی دارند. در این بخش ما قصد داریم چند مورد از ویژگی های این جارو ها را خدمت شما مطرح کنیم:

  • این جارو ها دارای الیافی نرم و لطیف هستند.
  • تنوع رنگ بالایی دارند.
  • نرم بودن الیاف این جارو ها باعث می شود که به محلی که قرار است آن را تمیز کنند آسیبی نرسد.
  • این جارو ها دارای محلی برای اتصال شیلنگ آب می باشند.
  • این جارو کارواش برای شستن شیشه و بدنه خودرو، دیوار و شیشه های خانه بسیار مناسبند.
  • دارای سری قابل تعویض هستند.
  • محلی برای اتصال به دسته های فلزی دارند.
  • بدنه محکمی دارند که باعث شده دوام بالایی داشته باشند.
  • بسیار سبک هستند و همین امر باعث می شود که هنگام کار با آنها دست خسته نشود.
  • هر دسته از الیاف های آن تارهای زیادی دارد که هنگام استفاده اصلا پرز پرز نمی شوند و نمی ریزند.
  • دارا بودن از گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

به این جارو ها جارو های استخری نیز می گویند. به خاطر داشته باشید مواردی که در بالا ذکر کردیم تنها یک سری از ویژگی ها و مزایای عمده ی جارو کارواش های دستی آسمان پلاستیک هستند. سایر ویژگی ها و مزیت های آن را هنگام کار با این محصول متوجه خواهید شد.

قیمت جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک در سال 1400

قیمت های جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک اغلب از 30 هزار تومان شروع می شود. در واقع می توان گفت که امسال با توجه به قیمت های نجومی کالا ها و گرانی بیش از حد بازار آسمان پلاستیک قیمت تولیدات خود را افزایش نداده تا خیال مشتریان حداقل از بابت هزینه های این محصول آسوده باشد. زمانی که شما این جارو کارواش را تهیه می کنید خواهید دید که با هزینه ای ناچیز چه کالای با ارزشی را خریداری کرده اید.

تفاوت جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک و رقیبان او در این عرصه

می توان گفت آسمان پلاستیک با مشورت تعداد زیادی از متخصصین و در نظر گرفتن نیاز مردم و با توجه ویژه به کیفیت، جارو کارواشی را طراحی کرده است. این جارو کارواش نه تنها چیزی از تمام جارو کارواش های با کیفیت موجود در بازار کم ندارد. بلکه از لحاظ قیمت خرید کاملا به نفع مشتری عمل کرده و سوده کمتری را برای خود قائل شده است. این یکی از بارز ترین و شاخص ترین ویژگی های شرکت بزرگ آسمان پلاستیک است.

تفاوت جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک و رقیبان او در این عرصه

جارو کارواش دستی قهوه ای

تفاوت جارو کارواش آسمان پلاستیک با جارو کارواش های رویال پلاس

ولی به عنوان مثال رویال پلاس این محصول را به صورت تخصصی تولید نمی کند و در کنار آن انواع دیگری از جارو های کارواش مانند جارو کارواشی کوچک، جارو کارواش استخری، جارو کارواش بدون جای آب را تولید کرده است. اگرچه در این محصولات حق انتخاب زیادی برای مشتریان وجود دارد ولی باید بدانید که در هر کدام از این جارو کارواش ها تنها یکی از ویژگی های جارو کارواش آسمان پلاستیک وجود دارد. یعنی شما نمی توانید بین محصولات رویال پلاس جارو کارواشی پیدا کنید که از تمام مزایای جارو کارواش های آسمان پلاستیک به صورت یکجا برخوردار باشد.

تفاوت جارو کارواش آسمان پلاستیک و تهران پلاست

جارو کارواش های تهران پلاست بر خلاف جارو کارواش های آسمان پلاستیک قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل این فروشنده اغلب محصولات خود را به صورت عمده می فروشد و فروش تکی ندارد. در حالی که آسمان پلاستیک محصولات خود را به صورت تکی می فروشد و اگر مشتری خواهان این جارو کارواش ها به صورت عمده باشد بر حسب تعداد، قیمت این جارو ها را به صورت عمده به مصرف کننده اعلام خواهد کرد. یعنی جارو کارواش عمده و تک از قیمت های متفاوتی برخوردارند. همچنین آسمان پلاست برای محصولات خود تنوع رنگ ایجاد نکرده و جارو کارواش هایی یک رنگ تولید کرده است.

تفاوت جارو کارواش آسمان پلاستیک و جارو کارواش های شرکت مهسان

جارو کارواش های شرکت مهسان نیز تنوع رنگ بالایی ندارند و مشتری نمی تواند طبق سلیقه رنگ دلخواه خود را انتخاب نماید. ولی جارو کارواش های آسمان پلاستیک در رنگ های گوناگون و مشتری پسند تولید و عرضه می گردند. جارو کارواش های شرکت مهسان با تبلیغات گسترده در سایت های دیگر نیز مانند دیجی کالا به فروش می رسند. ولی جارو کارواش های آسمان پلاستیک به صورت تخصصی درهمان سایت آسمان پلاستیک عرضه می گردند.

تفاوت جارو کارواش آسمان پلاستیک و جارو کارواش های شرکت مهسان

جارو کارواش دستی دو رنگ

در پایان

می توان گفت که جارو کارواش های آسمان پلاستیک هنوز هم تا بهترین شدن و ایده آل ترین شدن راه زیادی دارند. ولی با این همه می توان گفت که در حال حاضر جز یکی از بهترین محصولات اخیر در این عرصه به شمار می آیند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای تهیه ی این محصول جدید و ارزشمند اقدام نمایید.

سوالات متداول قیمت جارو کارواش دستی

  1. قیمت جارو کارواش های دستی آسمان پلاستیک به صورت تکی چند است؟
    قیمت این جارو ها معمولا از 30 هزار تومان شروع می شوند. به دلیل تنوع زیاد این محصولات می بایست قیمت هر کدام را از طریق تماس تلفنی جویا شوید.
  2. تفاوت جارو کارواش های دستی آسمان پلاستیک با برند های دیگر چیست؟
    قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، تنوع رنگ زیاد از جمله تفاوت های محصولات آسمان پلاستیک با برند های دیگر است.
  3. آیا محل اتصال شیلنگ که در جارو کارواش های دستی آسمان پلاستیک تعبیه شده است به هر شیلنگی می خورد؟
    بله، می توان با استفاده از تبدیل این محل را به شلینگ های با قطر های مختلف وصل کرد.

منتجاتنا الأخرى