+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

راهنما و قیمت خرید تی آب خشک کن در سال 1400

تی آب جمع کن یکی از پرکاربردترین وسایل برای نظافت انواع سطوح سرامیکی و موزاییکی است. تی آب جمع کن هیچ حساسیتی نسبت به محلول های ضدعفونی کنند و شوینده ندارد و همین امر باعث شده دارای طول عمر بالاتری نیست به سایر طی های نظافتی داشته باشند. خرید تی آب جمع کن را می توانید از آسمان پلاستیک بصورت تکی و عمده انجام دهید. تی آب جمع کن در متریال های مختلف مانند فلزی و پلاستیکی برای فروش در بازار وجود دارد. تی آب جمع کن یکی از پرکاربردترین وسایل برای اهل نظافت است که در دو سایز 40 و 50 سانت تولید می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت خرید تی آب خشک کن بصورت جامع صحبت کنیم.

راهنما-و-قیمت-خرید-تی-آب-خشک-کن-در-سال-1400

طی آب خشک کن با ابر اضافه

خرید انواع تی آب جمع کن

اگر به دنبال خرید تی آب جمع کن هستید بهتر است بدانید این محصول در انواع مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار دارد. انواع طی آب جمع کن از لحاظ متریال، جنس و طول عمر و مقاومت با همدیگر فرق دارند. همه مدل های طی آب جمع یک وظیفه اصلی دارند و آن جمع کردن آّب از روی سطوح است. همین کاربرد باعث شده این تی در اکثر امکان دیده شود.

  • خرید تی آّب جمع کن پلاستیکی
    اگر به دنبال قیمت خرید تی آب خشک کن پلاستیکی هستید بهتر است بدانید این مدل دارای یک دسته پلاستیکی است که امکان باز و بسته کردن آن وجود دارد. طول آن باعث می شود نظافت راحت تری پیش رو داشته باشید و دچار کمر درد نشوید. معمولا این مدل تی ها قیمت مناسبی نیز دارند.
  • خرید تی نخی آب جمع کن
    این مدل تی ها در سایز بزرگتری تولید می شوند تا بتوانند مقدار بیشتری از آب را جمع آوری کنند. کار کردن با این مدل تی نیز بسیار راحت است و به راحتی می توان با استفاده از آنها آب سطوحی مانند کف آشپزخانه و اتاق ها را جمع آوری کرد. این تی ها دارای دسته های بلندتری هستند وی می توان بدون مشکل آنها را در درون مواد شیمیایی نیز قرار داد. این قابلیت باعث می شود که طی آب جمع کن در هر شرایطی کیفیت بالای خود را حفظ کند. معمولا قیمت این مدل تی نیز بیشتر از نوع پلاستیکی آن است. اگر به دنبال قیمت خرید تی آب خشک کن هستید مدل نخی آن را نیز فراموش نکنید.
خرید انواع تی آب جمع کن

رنگ های متنوع طی آب جمع کن

قیمت انواع طی آب جمع کن

قیمت انواع تی آب جمع کن به جنس و سایز آن بستگی دارد. به همین دلیل قیمت انواع طی آب جمع کن باهم تفاوت دارد. تی های آب جمع کن بدلیل اینکه اکثرا در داخل کشور تولید می شوند و از جنس پلاستیک هستند دارای قیمت بالایی نیستند و جز مقرون به صرفه ترین مدل های تی محسوب می شوند. برای خرید مطمئن این محصول هم از نظر کیفیت و هم قیمت بهتر است به مراکز معتبر و عمده پخش تی آب جمع کن مانند آسمان پلاستیک رجوع کنید. در ادامه به بررسی قیمت تی آب جمع کن با توجه به جنس آن خواهیم پرداخت پس با ادامه مقاله قیمت خرید تی آب خشک کن همراه ما باشید

  • قیمت تی آب جمع کن لاستیکی
    در این قسمت مقاله قیمت خرید تی آب خشک کن قصد داریم در مورد قیمت تی آب جمع لاستیکی صحبت کنیم. تی آب جمع کن لاستیکی در انواع با دسته و بدن دسته و 40 سانت در بازار برای فروش وجود دارد. که معمولا برای خرید این مدل تی چیزی حدود 18 هزار تومان تا 30 هزار تومان باید هزینه کنید. جنس سری این مدل تی ها اسفنج است که در جمع آوری آب بسیار موثر و قدرتمند عمل می کنند. جنس بدنه آنها نیز از پلاستیک است و دارای تیغه لاستیک فشرده با کیفیت هستند.
  • قیمت تی آب جمع کن تیغه فلزی
    این مدل تی نسبت به مدلهای دیگر و با توجه به جنس و مقاومتش گران تر است. در حال حاضر برای خرید تی آب جمع کن فلزی مرغوب چیزی حدود 100 هزار تومان باید خرج کنید. یکی از بهترین مدل و برندهای این محصول تی آب جمع کن تیه فلزی 50 سانت مهسان است.
  • قیمت تی آب جمع پلاستیکی
    در ادامه مقاله قیمت خرید تی آب خشک کن قصد داریم در مورد قیمت تی آب جمع کن پلاستیکی صحبت کنیم. برای خرید این مدل تی آب جمع کن باید چیزی بیش از 10.000 تومان هزینه کنید. طی آب جمع کن 50 سانتی تکچین یکی از خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین انواع تی آب جمع کن است.

چه عواملی در قیمت این مدل طی تاثیر دارد؟

عوامل زیادی در قیمت انواع تی آب جمع کن تاثیر گذارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. سایز تی آب جمع کن و سری آن
  2. جنس و متریال سری و تی آب جمع کن
  3. داشتن دسته یا نداشتن آن
  4. داشتن گارانتی

در هنگام خرید انواع این مدل تی به چه مشخصاتی توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین نکات مقاله قیمت خرید تی آب خشک کن که تا اینجا همراهمان بودید یک سری مشخصات است که باید آنها را هنگام خرید محصول طی آّب جمع کن مد نظر قرار دهید. بهتر است برای خرید تی آب جمع کن مناسب نیازتان به مشخصات زیر را در نظر داشته باشید.

  • تی آب جمع کنی که انتخاب می کنید قابلیت تعویض سری دارد یا خیر
  • چه مقدار قدرت و امکان آبگیری دارد؟
  • قابلیت اضافه کردن یا کم کردن طول
  • ابعاد و وزن تی آّب جمع کن
در هنگام خرید انواع این مدل تی به چه مشخصاتی توجه کنیم

طی آب خشک کن آسمان پلاستیک

نتیجه گیری 

اگر به دنبال نتیجه گیری در مورد قیمت خرید تی آب خشک کن هستید بهتر است بپیش از خرید به نکاتی مانند جنس سری، امکان تعویض آن و طول دسته توجه کنید تا بتوانید بهترین نوع تی آب جمع کن را خریداری کنید. هم چنین اگر به دنبال تی آب جمع کن ارزان قیمت هستید بهتر است نوع پلاستیکی طی آب جمع کن را انتخاب کنید زیرا به خاطر جنس پلاستکش هزینه ارزان تر نسبت به جنس های دیگر تی آب جمع کن روی دست شما خواهد گذاشت. قیمت ها دارای نوسان هستند. بهتر است برای گرفتن قیمت نهایی و همچنین مشاوره با کارشناسان آسمان پلاستیک تماس بگیرید.

سوالات متداول قیمت خرید تی آب خشک کن

  1. طی آب جمع کن فلزی چیست؟
    یک مدل تی آب جمع کن است که از جنس فلز است و دارای مقاومت زیاد است.
  2. طی آب جمع کن لاستیکی چیست؟
    یک نوع تی آب جمع کن است که از جنس پلاستیک است و دارای قیمت مناسبی است
  3. چه عواملی در قیمت تی آب جمع کن تاثیر دارد؟
    سایز تی آب جمع کن و سری آن – جنس و متریال سری و تی آب جمع کن – داشتن دسته یا نداشتن آن

محصولات دیگر ما