+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

راهنمای جامع خرید طی سطلی چرخشی

یکی از اقلام مورد نیاز و پرکاربرد هر خانه طی سطلی چرخشی است. همه در روز های پر رفت و آمد نیاز به یک همراه ایمن و مطمئن داریم تا خانه از وجود هرگونه ویروس و لکه به راحتی پاکسازی کنیم. تی های سطلی انواع مختلفی دارند اما در بازار بیشتر نوع سطلی آنها برای فروش قرار دارد. طی سطلی چرخشی همراه با یک سطل است که وظیفه آن خشک کردن آب تی است. همین امر باعث می شود این مدل تی های زمین را بیش از حد خیس نکنند. زمانی که بخواهید آب اضافه را از تی جدا کنید باید تی را درون سطل قرار داده و بچرخانید تا خشک شود. با استفاده از این تی دیگر با دوباره کاری مواجه نخواهید شد و زمین و کفی نسبتا خشک خواهید داشت همچنین خطر لیز خوردن از شما و خانواده تان نیز دور می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد راهنمای خرید طی سطلی چرخشی صحبت کنیم تا بتوانید در صورت نیاز بهترین آن را خریداری کنید. جهت خرید طی سطلی چرخشی اینجا کلیک کنید. 

به راهنمای خرید تی سطلی چرخشی زیر توجه کنید

اگر برای تمیز کردن خانه تان تی سطلی چرخشی را انتخاب کرده اید بهتر است به نکات زیر و راهنمای خرید طی سطلی چرخشی نهایت توجه را کنید:

  • سهولت در جابجایی
    سطل زمین شوی باید بسیار سبک باشد تا بتوانید آنرا به راحتی جا به جا کنید و بتوانید به نقاط مختلف خانه ببرید. یکی از نکاتی که در راهنمای خرید طی سطلی چرخشی باید به آن توجه کنید وزن سطل زمین شوی است. بعضی سطل های به خودی خود دارای وزن سنگین هستند و وقتی درون آنها آب بریزید بالطبع سنگین تر می شوند و برای حمل آن با مشکل مواجه می شوید. اگر میخواهید شست و شوی آسانی با استفاده از تی سطلی چرخشی تجربه کنید میتوانید سطل های چرخ دار انتخاب نمایید. وجود چرخ ها باعث می شود به آسانی آب خوردن آنرا به این طرف و آن طرف ببرید. البته به این نکته توجه کنید سطل های چرخ دار گرانتر از مدل های ساده هستند.
  • استحکام و مقاومت
    اکثریت تی سطلی چرخشی از جنس پلاستیک ساخته شده اند. پلاستیک ها هم جنس خوب و مقاوم دارند هم جنس بد. پلاستیک ها در برابر ضربات گوناگون مقاومت پایینی دارند و به راحتی عمرشان به پایان می رسد. بهتر است در هنگام خرید زمین شوی مورد نظر ضمن توجه به راهنمای خرید طی سطلی چرخشی، به مقاومت آن نیز توجه کنید. بهتر است مدلی را انتخاب کنید که ضمن وزن پایین و کیفیت خوب، استحکام و طول عمر بالا باشد. یک سری مدل هم در بازار وجود دارند که از جنس استیل هستند البته برای خرید این مدل باید پول بیشتری نیز پرداخت کنید. جنس داخل سبد نیز حائز اهمیت است و بهتر از استیل باشد. زیرا استیل در حرکات مختلف نمی شکند. اگرتصمیم تان برای خرید طی چرخشی را گرفته اید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که صرفا تنها از جنس پلاستیک نباشد، تا بتوانید برای زمان طولانی از آن استفاده کنید.
    استفاده از طی چرخشی برای پاک کردن سطح زمینطی سطلی استیل
  • راحتی مکانیسم چرخش سبد آب گیری
    بیشتر تی های سطلی چرخشی مدل پدالی هستند. برای استفاده از آن باید با استفاده از پا پدال را فشار دهید. اگرچه مدل هایی نیز موجود هستند که با دست و فشار کار میکنند. انتخاب نوع فعال شدن سبد آبگیری به سلیقه و راحت بودن شما بستگی دارید. اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مدل پدالی بسیار مناسب تر است.
  • سایز و ابعاد سری
    با استفاده از تی هایی که دارای سری های بزرگی هستند میتوانید در کمترین زمان بیشتری مناطق را نظافت و پاکسازی کنید. اگر خانه شما بزرگ است بهتر است از تی هایی استفاده نمایید که دارای سری های بزرگ هستند. اگر منزل شما متراژ پایینی دارد میتوانید با تی های کوچک هم نظافت را انجام دهید. پس با این حساب یکی دیگر از نکات مهم راهنمای خرید طی سطلی چرخشی، سایز و اندازه سری است.

    اندازه سری تی حوله ای

    سری طی چرخشی در ابعاد بزرگ

  • بررسی طول و جنس دسته
    بیشتر زمین شوی ها دارای دسته ای از جنس استیل و آلومینیوم هستند. تی های که دارای جنس آلومینیوم هستند وزن سنگینی ندارند. اما دسته هایی که از جنس استیل هستند جدا از وزن بالایی که دارند، مقاومت و طول عمر بیشتری نیز دارند. طول دسته نیز از نکات مهم راهنمای خرید طی سطلی چرخشی است. شما باید تی را انتخاب کنید که متناسب با قدتان باشد. اگر شما قد بلند هستید بهتر است از تی هایی استفاده کنید که دارای طول بیشتری هستند و  مجبور نشوید برای نظافت خم شوید. افرادی که قد بلند هستند می توانند از تی را خریداری کنند که دارای دسته تلسکوپی و قابل تنظیم باشد.
  • وجود سری یدکی
    هنگام خرید طی سطلی چرخشی به این نکته توجه کنید که مدلی را بخرید که سری یدک آن در بازار موجود باشد. زیرا بعد از مدتی استفاده از تی احتمالا به سری جدید نیاز پیدا خواهید کرد.

قیمت خرید تی زمین شوی سطلی چرخشی

قیمت این مدل طی های از 100 هزار تومن شروع و تا حدود 500 هزار تومن ادامه دارد. بصورت کلی اگر نیت خرید تی سطلی چرخشی را دارید جدا از توجه به راهنمای خرید طی سطلی چرخشی باید بدانید که این مدل طی ها ارزان قیمت نیستند. ولی بهتر است در زمان خرید صرفا به قیمت توجه نکنید و سری و طول عمر و جنس آن را مد نظر قرار دهید تا بهترین مدل را بخرید. بهتر است هم کیفیت را مد نظر داشته باشید هم قیمت را. این نوع طی ها در صورت داشتم کیفیت زیاد می تواند کارهای بسیاری برای تان داشته باشد. حتمی پیش از خرید پدل سطل را بررسی کنید تا از درستی اطمینان حاصل کنید.

طی چرخشی صورتی

طی سطلی برای پاک کردن زمین

5 طی پرفروش تی سطلی چرخشی

در این قسمت قصد داریم 5 مدل از پرفروش ترین تی سطلی را به شما معرفی کنیم که وجود آن در راهنمای خرید طی سطلی چرخشی به شما کمک بسیاری می کند:

  1. زمین شوی مهسان ( مدل ایرسا) با طول 120 سانتی متر
  2.  مدل ای تی سی مدل ماکسیموس با طول 130 سانتی متر
  3. برند شاین مدل F2229 با طول 120 سانتی متر
  4. زمین شوی اسپرینگ با طول 125 سانتی متر

زمین شوی گرین مدل 503 با طول 127 سانتی متر

طی سطلی مهسان

طی چرخشی مهسان

سخن آخر

بطور کلی طی سطلی چرخشی با استقبال شدید مردم مواجه شده و در بازار مدل های گوناگونی از آن پیدا می شود. در استفاده از این مدل طی دو مرحله اصلی برای نظافت دارید. ابتدا باید طی را در محفظه آب و محلول شوینده قرار دهید، بعد از آن نیز میتوانید با استفاده از سطل تی را خشک کنید و آماده نظافت شوید. اگر در کنار کیفیت بالا، راحتی نظافت برایتان مهم است طی سطلی چرخشی برای شما بهترین است.

سوالات متداول راهنمای خرید تی سطلی

  1. برای خرید طی سطلی به چه نکاتی توجه کنیم؟
    مهم ترین نکات در خرید تی سطلی، توجه به جنس، سر طی، ارتفاع است
  2. قیمت طی سطلی چرخشی چقدر است؟
    قیمت این مدل طی ها از 100 هزارتومن تا بیش از 600 هزار تومن در بازار است
  3. چه تی برای مکان مورد نظرمان مناسب است؟
    برای خرید طی باید متراژ مکان مورد نظر توجه کنید و هرچقدر فضا بزرگ باشد باید سری تی بزرگتر باشد.

محصولات دیگر ما