+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

جارو برقی های مناسب کارواش

جاروبرقی کارواش که نام دیگر آن جارو برقی صنعتی می باشد. که به کمک موتورهای قوی می تواند سرویس های طولانی را به شما ارائه کند. جارو برقی کارواش صنعتی به گونه ای طراحی شده که شما می توانید از سیستم خودکار آنها جهت تعویض موتور استفاده کنید. که به این روش می توان عمر موتور افزایش پیدا می کند. باید بدانید که جارو برقی ها اغلب دارای سیستم تخلیه زباله می باشند و هم چنین از شانسی های صنعتی قدرتمندی استفاده می کنند. اگر قصد خرید جارو کارواش صنعتی  را دارید به شما توصیه می کنیم به سایت آسمان پلاستیک مراجعه کنید. در این مطلب به معرفی جارو برقی کارواش اشاره شده است، جهت کسب اطلاعات در خصوص جارو کارواش دستی و نخی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اطلاعاتی درباره جارو برقی صنعتی

حتما میدانید که جارو کارواش صنعتی یکی از بهترین وسایل نظافتی به شمار می رود که اغلب در فضاهای اداری یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید که عملکرد متفاوتی بین جارو کارواش صنعتی و جارو برقی خانگی وجود ندارد ولی تنها فرقی که بین آنهاست در قدرت مکش، توانایی کار طولانی مدت، دوام بهتر می باشد.

مزایای جارو کارواش صنعتی

از مهم ترین مزایای جارو کارواش صنعتی می توان به مکش آب و خاک اشاره نمود. یکی دیگر از مزایای این جارو کارواش دارا بودن دو یا سه موتوره بودن است هرچه تعداد موتور بیشتر باشد به شما این اجازه را می دهد تا بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

مزیت جارو برقی صنعتی

مزیت های دستگاه جارو برقی صعنتی

بررسی جارو برقی صنعتی

در زمینه انتخاب جارو برقی باید به موارد زیر توجه کنیم.

  • میزان اندازه زباله های مدنظر
  • میزان ساعت کاری
  • میزان مانورپذیری جارو برقی
  • تعداد موتور جارو برقی

راهنمای خرید جارو کارواش صنعتی

جارو برقی صنعتی دارای انواع زیادی می باشد که شامل جاروبرقی صنعتی آب و خاک، وکیوم کلینر صنعتی، مکنده صنعتی و جاروبرقی اتوماتیک آب و خاک صنعتی تقسیم می شوند. با استفاده از دستگاه جارو برقی تمامی ذرات و گرد و غبار و انواع آلودگی ها محیط را از بین می برد. و با انجام این عمل محیط شما کاملا تمیز بوده و این نظافت در سلامت و ایمنی کارکنان نقش مهمی را ایفا می کند. نکته ای که قابل توجه می باشد با پیشرفت روز افزون علم می توان از جارو برقی های صنعتی در مواردی مختلفی استفاده کرد از جمله در انتقال مواد در صنعت دارو و غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

دفترچه راهنمای خرید جارو برقی صنعتی

بهترین خرید جارو کارواش صنعتی

انتقال مواد به وسیله جارو کارواش صنعتی

در این درباره باید بگوییم از جارو برقی کارواش می توان در انتقال مواد استفاده کرد لذا برای مواد اولیه موجود در در کارخانه ها که بسیار ریز و سبک هستند که در هنگام جا به جایی به آسونی به هوا برخاسته که مدت زیادی در هوا باقی می مانند. که این عمل سلامت کارکنان در کارخانه را به خطر می اندازد و با نشستن بر روی دستگاها باعث کاهش عمر مفید آنها می شود.

خرید آنلاین جارو کاروش صنعتی

ابتدا باید برای خرید به نکاتی توجه داشته باشید در مرحله اول اینکه برای چه محیطی تصمیم به استفاده از آن دارید و قبل از خرید وارد سایت شوید اطلاعات کامل دستگاه را مطالعه کنید و نسبت آنها به یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به صورت اینترنتی سفارش دهید.

جارو برقی صنعتی سه موتوره اتوماتیک

این نوع جارو برقی به علت داشتن توان زیاد محصولی چند منظوره است این محصول با چهار چرخ بسیار روان با قابلیت چرخش 360 درجه ای و طول زیاد سیم قابل برق قابل استفاده در منازل و سالن های بزرگ است در این دستگاه بدنه ای فلزی با روکش کرم به کار رفته است. لذا  شیارهای در روی آن قرار گرفته است باعث مقاوم بودن در ضربه می شود لازم به ذکر است که جاروبرقی کارواش سه موتوره اتوماتیک از بهترین گزینه ها می باشد.

ویژگی های جارو برقی صنعتی سه موتور اتوماتیک

  • دارای سه موتور قدرتمند صنعتی
  • موتور آب و خاک دو پروانه
  • سیستم تعویض موتور اتوماتیک
  • دارای قابلیت اتوماتیک
  • شلنگ تخلیه آب مخزن
  • بدنه استیل مقاوم
مزایای جارو کارواش صنعتی

مزیت های جارو کارواش سه موتوره

بررسی جاروبرقی صنعتی سه موتوره

اگر بخواهیم این نوع از جارو برقی را مورد نقد بررسی قرار دهیم ابتدا باید به بدنه مقاوم آن بپردازیم این دستگاه دارای بدنه فلزی با روکش کروم می باشد و دارای شیار های است که بر روی خود دستگاه قرار دارد که وجود این شیار آنها دستگاه را در برابر ضربه و فشار محافظت می کند. همچنین جوش سرتاسری، عایق بودن مخزن را در جاروبرقی تضمین می کند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره داشت موتور پرقدرت دو پروانه است. موتور های این دستگاه از نوع دو پروانه آب و خاک و در دسته بندی صنعتی قرار می گیرد که دارای حجم مکش بالایی است.

یکی دیگر از مواردی که باید بررسی شود سیستم تعویص موتور خودکار این دستگاه است. باید بگوییم که این دستگاه دو موتور همزمان که  یک موتور خاموش و روشن است و در هر 5 دقیقه یکبار موتور در حال کار خاموش و موتور بعدی روشن می گرد. یکی از ویژگی های منحصر به این دستگاه آن است که از طریق برد فرمان مرکزی کنترل می شود و مانع از استفاده بیش از اندازه موتور می شود و همچنین کارکرد دستگاه مداوم می باشد. توجه داشته باشید تمامی قطعات موتوری جارو کارواش صنعتی توسط پلی اتیلن عایق شده اند و امکان اتصال به دست و زمیتن را نا ممکن می کند.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره خرید جارو کارواش صنعتی گفته شد میتوانید با استفاده از نکات یک خرید خوبی برای جارو کارواش صنعتی داشته باشد. هم چنین در این مقاله ویزگی جاروبرقی صنعتی سه موتوره اتوماتیک را بررسی کرده ایم.

سوالات متداول خرید جارو کارواش صنعتی

  1. چه تفاوتی بین جارو برقی صنعتی و خانگی وجود دارد؟
    از نظز کارایی یکی هستند ولی تفاوت اصلی آن جارو برقی صنعتی با خانگی  در قدرت مکش بالاو مخزن زباله بزرگتر می باشد.
  2. ویژگی های جارو برقی صنعتی سه موتور اتوماتیک چیست؟
    یکی از ویژگی این دستگاه دارای موتور قوی صنعتی، سیستم تعویض موتور اتوماتیک و … می باشد.
  3. چگونه می توانیم خرید جارو کارواش صنعتی خوبی داشته باشیم؟
    می توانید شما با مراجعه به سایت آسمان پلاستیک تمامی مطالب را مطالعه کرده و در نهایت به صورت اینترنتی محصول مد نظر خود را سفارش بدهید.

محصولات دیگر ما