+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

تولیدی جارو کارواش دستی آسمان پلاستیک

تولیدی جارو کارواش آسمان پلاستیک یکی از تولیدی های مطرح ایران است که در شهر های اصفهان، ارومیه، مشهد، کردستان و اهواز نمایندگلی رسمی و فعال دارد. شرکت آسمان پلاستیک کلیه ی  محصولات نظافتی، اعم از طی های زمین شوی، جاروهای دسته دار، انواع فرچه و غیره را تولید و به بازار عرضه می کند. در این مطلب شما را با جارو کارواش دستی و نحوه ی استفاده از آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

جارو کارواش دستی چیست؟

جارویی است که از یک دسته الیاف تشکلیل شده. این الیاف ها به واسطه ی یک سری پلاستیکی محکم نگه داشته می شوند. در بالای آن نیز محلی برای اتصال آب وجود دارد.

جارو کارواش دستی

نمایی از برس های کارواش دستی

نحوه ی عملکرد جارو کارواش

کار با این برس ها بسیار ساده است. برای استفاده از آن می توانید به شیوه زیر عمل کنید:

  • آنها ابتدا ماشین را در یک محل مناسب مستقر کرده و آن را خاموش کنید.
  • بعد برس کارواش  را برداشته و شیلنگ را به آن وصل نمایید.
  • سپس پمپ آب پر فشار را روشن کرده و شیر آب را باز کنید.
  • در مرحله ی بعد خواهید دید که آب از بین الیاف جارو با فشار زیاد بیرون می آید.
  • در پایان همه چیز برای شستن ماشین آماده است و می توانید بدنه ماشین خود را به سادگی بشویید.
روش استفاده از جارو کارواش دستی

روش کار با برس های کارواش دستی

مزایا جاروی دستی کارواش

برس کارواش دستی مزایای فراوانی دارد از جمله:

  1. صرفه جویی در مصرف برق
  2. صرفه جویی در مصرف آب
  3. نظافت بهتر و تمیز تر
  4. هزینه ی اندک
  5. ایجاد شغل

منظور از این پنج مورد را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

صرفه جویی در مصرف برق

در این روش دیگر نیازی نیست مانند روش صنعتی، آرمیچر های غول پیکر برای چرخاندن فرچه های بزرگ نیروی الکتریکی بالا صرف کنند. تنها نیروی الکتریکی ای که در این روش لازم است همان نیرویی است که پمپ آب را روشن می کند. که نسبت به روش صنعتی مصرف الکتریکی بسیار پایین تری دارد.

صرفه جویی در مصرف آب

به دلیل اینکه هنگام استفاده از برس کارواش دستی پمپ آب پر فشار روشن است، عملیات تمیزی زودتر از زمانی صورت می گیرد که فشار آب معمولی است.

نظافت بهتر و تمیز تر

با برس دستی عملیات نظافت با دقت بیشتری صورت می گیرد. در حقیقت در روش صنعتی شستشوی ماشین توسط یک سری از فرچه های بزرگ انجام می شود که دقت خاصی در پرداختن به جزییات و لکه ها ندارند و فقط یک شستشوی کلی انجام می دهند. ولی درشستشوی ماشین با جارو کارواش دستی تمام کثیفی ها و لکه های کوچک و بزرگ توسط فرد از بین می رود و نتیجه ی بسیار بهتر خواهد بود.

هزینه اندک

مسلما هزینه ی استفاده از جارو کارواش های دستی بسیار از کمتر از رفتن به کارواش های صنعتی است. این به دلیل استفاده کم از برق و طولانی بودن روند شستشو نسبت به روش صنعتی و چیز هایی از این قبیل است که باعث شده استفاده از این روش مقرون به صرفه باشد.

ایجاد شغل

حتما با خودتان می پرسید چرا ایجاد شغل؟…در پاسخ باید گفت که امروزه  کارواش های صنعتی کاملا نیروی کار را حذف کرده اند. بنابراین با استفاده از برس های کارواش دستی در کارواش ها می توان قدمی هر چند کوچک اما موثر در راستای ایجاد شغل برداشت.

معایب جاروی دستی کارواش

این جارو ها در کنار مزایای عمده ای که دارند از معایبی نیز برخوردارند که در زیر آن ها را شرح داده ایم:

طولانی شدن زمان شستشو

در واقع مدت زمان شستشو توسط جارو کارواش های دستی کمی طولانی تر از مدت زمان شستشو با روش صنعتی است. البته این امر دلیل قابل توجیهی دارد. می توان گفت هنگامی که عملیات نظافت دقیق تر صورت می گیرد، بالطبع زمان بیشتری سپری می شود.

خستگی نیروی انسانی

مسلما به دلیل اینکه برای کار با جارو کارواش دستی لازم است که از دست استفاده شود، شستشوی ماشین با این روش خسته کننده خواهد بود. در واقع این روزها جارو کارواش های صنعتی خواسته یا ناخواسته نیروی های انسانی را حذف کرده اند تا بتوانند این عیب را به خوبی پوشش دهند.

جاروهای کارواش دستی چند نوع هستند؟

این جارو ها همه یک هدف یعنی پاکیزگی و نظافت را دنبال می کنند. ولی می توان گفت که  تنها تفاوت آنها صرفا در شکل ظاهری و نحوه ی استفاده از این جارو هاست.

جارو کارواش دستی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

این جارو ها قابلیت هایی دارند که موجب می شود در اکثر مکان ها کاربرد داشته باشند. معمولا در منازل، فروشگاه ها، بیمارستان ها ، شرکت ها و ادارات و کلا هر مکانی که نیاز به نظافت داشته باشد، این جاروها نقش مهمی ایفا می کنند. زیرا جارو کارواش دستی محصولی است که هم می توان به عنوان جارو از آن استفاده کرد و هم به منظور شستشو از آن بهره برد. دو منظوره بودن این محصول، باعث شده طرفداران این جارو کارواش ها افزایش پیدا کنند.

  • می توان از آنها برای شستن ماشین در پارکینگ استفاده کرد.
  • می توان با آنها انواع سطوح مانند شیشه ها و سرامیک های آشپزخانه را شست.
  • همجنین می توان هنگام شستن فرش در حیاط از این جاروها بهره برد.
کاربرد جارو کارواش دستی

شستن ماشین با جارو های کارواش دستی

در نهایت

می توان گفت که استفاده از جارو کارواش های دستی تقریبا یک روش سنتی است که از قدیم تا کنون وجود داشته و افراد زیادی به این شکل کارهای نظافتی خود را انجام می داده اند. شاید تنها تفاوت در شکل این محصول باشد که از قدیم تا اکنون، تغییرات زیادی کرده است. با این وجود می توان گفت یک روش نظافت تنها در صورتی می توانند سالها پایدار بماند که کاربردی باشد و کاربردی بودن این جارو ها هم طبیعتا بر کسی پوشیده نیست.

سوالات متداول جارو کارواش دستی

  1. جارو کارواش دستی چیست؟
    این جارو مانند یک برس است که از دسته ای الیاف پلاستیکی تشکیل شده، شیر آب پرفشار به آن وصل می شود و به منظور شستشو از آن استفاده می گردد.
  2. جارو های کارواش دستی چه مزایایی دارند؟
    صرفه جویی در مصرف آب و برق و نظافت بهتر و دقیق تر از ویژگی های این جارو می باشد.
  3. جارو های کارواش دستی در چه مکان هایی کاربرد دارند؟
    عموما در هر مکانی که نیاز به شستشو داشته باشد جارو کارواش های دستی نیز حضور دارند و می توانند نقش بسزایی در نظافت و پاکیزگی محل ایفا کنند.

محصولات دیگر ما