+(98)21 33567558 info@asemanplastic.com

صفر تا صد طی آب جمع کن

اگر می خواهید با انواع تی آب جمع کن، اشکال و کاربرد آنها آشنا شوید جای خوبی آمده اید. ما در این جا انواع تی آب جمع کن را به شما معرفی کرده و طرز کار با هر کدام از آنها را به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

قیمت تی آب جمع کن

قیمت طی آب جمع کن به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ شما می توانید تی جمع کننده آب پیدا کنید با قیمت 17 هزار تومان و یا طی‌ای پیدا کنید که 32 هزار تومان هزینه دارد. اما در رابطه با محصولات آسمان پلاستیک که دارید بهترین و بالاترین کیفیت هستند و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه دارند، با ما تماس بگیرید تا بلافاصله پس از کسب اطلاع از قیمت، ثبت سفارش کنید.

انواع طی آب جمع کن کدامند؟

در زیر انواع تی آب جمع کن تولید شده تا به امروز را برای شما آورده ایم:

طی نخی یا رشته ای

به این نوع طی، تی مویی نیز می گویند. طی مویی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین طی هایی است که در اکثر خانه ها وجود داشته و به عنوان مقاوم ترین و با دوام ترین انواع طی شناخته می شود. این طی ظاهری بسیار ساده داشته و دارای رشته هایی است که از انتها با یک فلز به صورت گیره قفل شده اند.

مزایا:

  • قدرت جذب بالا
  • عمر طولانی
  • مناسب برای انواع سطوح
نحوه کار با طی نخی یا رشته ای یا مویی

در واقع کار با طی های رشته ای بسیار آسان است. به دلیل اینکه این طی از قدیمی ترین نوع از انواع تی آب جمع کن به شمار می آید و مادران به خوبی نحوه کار با آن را می دانند. برای اینکه زمین را با این تی تمیز کنید لازم است ابتدا آن را به سرویس بهداشتی برده و با آب رشته ها را کاملا خیس نمایید. سپس با فشار پا بر روی رشته ها آب اضافی را از آن خارج کرده و تی را به محلی که قصد دارید آنجا را طی بکشید بازگردانید.در ادامه دسته ی تی نخی را در دست گرفته و با حرکت دادن طی به سمت عقب و جلو اقدام به نظافت محل مورد نظر نمایید. توجه کنید که هر بار بعد از چند مرتبه طی کشیدن، باید طی را به سرویس بهداشتی برده، آن را شسته، سپس از ابتدا شروع به طی زدن کنید تا کثیفی ها کاملا از بین بروند.

طی نخی

تی آب جمع کن نخی

تی مسطح پلاستیکی

این طی نیز مانند دیگر انواع تی آب جمع کن از قبیل طی رشته ای از قدیمی ترین و شناخته شدن ترین تی های موجود در بازار است. از این طی معمولا برای زمانی استفاده می شود که سطح آشپزخانه، حمام و پارکینگ را می شویید و لازم دارید که پس از شستن آب را از روی سطح خشک کنید.

مزایا:

  • دارای سطح پلاستیکی و قابل انعطاف برای جمع کردن آب به بهترین شکل ممکن
  • کاربری آسان
نحوه کار با طی مسطح پلاستیکی

طرز کار با طی مسطح پلاستیکی بسیار ساده بوده و مهارت چندانی لازم ندارد. کافیست ابتدا طی را پشت نقطه ای که آب در آنجا جمع شده است قرار داده و سپس آب را به سمت خارج هدایت کنید. انجام این کار با استفاده از تی مسطح پلاستیکی بسیار لذت بخش است.

تی مسطح پلاستیکی

تی مسطح زرد و قرمز

طی حوله ای

تی حوله ای هم از دیگر انواع تی آب جمع کن به شمار می آید. تی حوله ای همانطور که از اسمش مشخص است از جنس پارچه ی حوله ای بوده و عرض های مختلفی دارد که با توجه به کاربرد آن برای منزل تان موقع خرید می توانید یکی از ابعاد را به دلخواه انتخاب کنید. طی حوله ای یکی از جدید ترین و بهترین طی های تولید شده در سال های اخیر است.

مزایا:

  • قابلیت جمع کردن آب و خشک کردن آب از روی زمین تا آخرین قطره
  • کاربرد آسان بدون فشار و زحمت مضاعف
نحوه کار با طی حوله ای

برای استفاده از طی حوله ای ابتدا قسمت پارچه ای یا حوله ای طی را جدا کرده و آن را خیس کنیدو سپس قسمت حوله ای را در محل خود مجدد نصب کرده، به محل آلوده شده یا کثیف برده و با کشیدن طی به عقب و جلو عملیات نظافت را انجام می دهید. لازم به ذکر است که برای نظافت بیشتر باید در طول طی کشیدن چند بار قسمت حوله ای را در آورده و آن را بشویید و مجدد نصب کرده و عملیات را از سر بگیرید.

طی حوله ای

طی حوله ای آبی

طی اسفنجی

طی اسفنجی هم از تولیدات سالهای اخیر است که به دلیل اسفنج استفاده شده در آن عملیات آبگیری توسط آن به بهترین و کامل ترین شکل ممکن صورت می گیرد. یکی از خصوصیات خوبی که در این مدل تی آب جمع کن وجود دارد این است که بعد از تخلیه ی آب طی به دلیل جنس اسفنجی آن طی به سرعت خشک می شود.

مزایا:

  • کاربری آسان
  • راحتی در خارج کردن آب از طی
نحوه کار با طی اسفنجی

برای کار کردن با این طی اصلا نیاز نیست خودتان را زیاد به زحمت بیاندازید . کافیست ابتدا یک تشت را که مقداری آب در آن وجود دارد تهیه کرده، سپس طی را در آن قرار دهید تا خیس بخورد. پس از خیس خودن اسفنج آب اسفنج را توسط دو اهرم تعبیه شده در دسته ی طی خارج کنید. بعد از آن با اسفنج نم دار شروع به طی کشیدن زمین کرده و محل را از آلودگی ها بزدایید . سعی کنید در طول طی کشیدن چند بار آب طی را خارج کرده و آن را بشویید تا محل آلوده شده به بهترین شکل ممکن از کثیفی ها پاک شود.

طی اسفنجی

آب گیری تی اسفنجی

طی چرخشی

یکی دیگر از انواع تی آب جمع کن تی چرخشی نام دارد. طی چرخشی نیز مانند طی حوله ای دارای سطحی پارچه ای بوده اما از لحاظ نظافت بسیار بهتر است. زیرا چرخش سر این طی در محلی که با زمین تماس دارد موجب می شود که سطح و مهم تر از همه گوشه ها و کنج ها به صورت کامل طی خورده و نظافت بهتری را در محل مورد نظر شاهد باشیم.

مزایا:

  • چرخش طی و کمک به نظافت بهتر
  • دارا بودن سطح حوله ای برای خشک کردن سطح
نحوه کار با طی چرخشی

برای کار کردن با طی چرخشی اصلا نگران نباشید. این طی به شما تجربه ی یک نظافت در سطحی بالا را ارائه می کند. به این ترتیب که دیگر با تمیز شدن گوشه ها به طور کامل خیالتان از بابت آلودگی راحت شده و چرخش آسان سر این تی باعث تسریع در امر نظافت می گردد. کافیست قسمت حوله ای طی را کمی خیس کرده و محل مورد نظر را طی بکشید. فقط باید در استفاده از این تی جهت چرخش را حفظ کنید تا آلودگی ها به جای قبلی منتقل نشود.

طی چرخشی

تمیز کردن زمین با طی چرخشی

طی بخار

این با دیگر انواع تی آب جمع کن که تا کنون معرفی کرده ایم تفاوت دارد. طی بخار یک طی برقی است که با استفاده از انرژی الکتریکی آب را به بخار تبدیل می کند. مسلما می دانید که طی بخار یکی از تولیدات جدید بازار است که قیمت آن نیز با سایر تی ها بسیار فرق دارد. ولی توجه داشته باشید که این طی را برای سطوح چوبی نباید استفاده کرد. زیرا باعث پوسیدگی آن سطح می شود.

مزایا:

  • از بین بردن انواع لکه ها از روی سطح به بهترین شکل ممکن
  • ضد عفونی کردن سطح به دلیل استفاده از بخار و دمای بالا
  • کاربردی بسیار آسان و راحت و متفاوت با سایر تی ها
نحوه کار با طی بخار

برای طی کشیدن با تی بخار لازم است که ابتدا مخزن طی را با آب پر کرده و سپس آن را به پریز برق متصل کنید. پس از رسیدن درجه ی طی به دمای لازم می توانید عملیات طی کشیدن را آغاز کنید.

طی بخار

تمیز کردن زمین با طی بخار

سخن آخر

طی ها همه کاربردی هستند و بهتر است بسته به نیاز و بودجه ی خود آن نمونه را که حس می کنید بیشتر به کارتان می آید، انتخاب کرده و خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد انواع تی آب جمع کن

  1. آیا از طی حوله ای می توان برای گردگیری استفاده کرد؟
    بله. می توان ابتدا آن را کمی نم دار کرد و سپس برای از بین بردن گرد و غبار از روی وسایل به خصوص شیشه استفاده کرد.
  2. بهترین طی برای شستن زمین سرامیکی کدام است؟
    طی بخار از جدید ترین و بهترین نمونه های تی برای این منظور است.
  3. چه زمانی باید سری طی حوله ای را تعویض کرد؟
    زمانی که بخش حوله ای کاملا آلوده شده و حتی با شستشو هم تمیز نمی شود. یا زمانی که پوسیده شده و کارایی خود را از دست داده است.

محصولات دیگر ما